Ви знаходитесь тут:
- Головна
- Психологічна служба
Практичний психолог та соціальний педагог школи
Якимишена Алла Василівна
Спеціаліст ІІ категорії
Веселка – символ згоди людства з Богом.
Сім кольорів земних в собі вміщає,
І кожен обриси людини
Своїм цвітінням визначає.
Добро – червоний,
Радість – жовтий,
Натхнення – колір голубий,
Лиш фіолетовий журби.
Проте оранжевий – мов сонце,
Тепло душі в собі несе,
А синій строгості, та в міру,
Бо добре – коли в міру все.
Нехай ніколи не гаснуть вогники душі психологів! Любіть, сподівайтесь, чекайте та вірте – доброта сильніша за всі негаразди. Нехай кожен день у вашому житті буде сповнений сонячного тепла та мудрості, яка допоможе здолати всі труднощі на вашому життєвому шляху!
Зміст роботи практичного психолога Бершадського ЗЗСО І-ІІІ ст. №2 базується на взаємодії з учнями, батьками і вчителями.
Завдання психологічної служби :
- Виявлення готовності дітей до школи та адаптація їх до шкільного життя;
- діагностика готовності до школи майбутніх першокласників;
- профілактична робота з учнями, які опинились у складних життєвих обставинах;
- виявлення профорієнтаційних здібностей учнів 9 класів;
- психологічний супровід обдарованих дітей;
- дослідження психологічного клімату серед учнів школи;
- вивчення впливу оточуючого середовища на встановлення особистості підлітка ;
- психологічна діагностика індивідуальних особливостей та міжособистісних стосунків учнів;
- надання необхідної психологічної допомоги всім учасникам навчально-виховного процесу;
- проведення тижня психології .
Робота проводиться на основі розробленого плану за такими напрямками:
- психодіагностична;
- корекційно-відновлювальна;
- консультативна;
- організаційно-методична робота;
- психологічна просвіта ;
- зв'язки з громадськістю
Психодіагностична робота включалє в себе психологічне обстеження дітей, умов навчання та розвитку
Вивчаються індивідуальні особливості учнів з метою виявлення:
• причин виникнення проблем у навчанні і розвитку;
• сильних сторін особистості, її резервних можливостей, на які можна спиратися в ході корекційної роботи;
• професійних і пізнавальних інтересів;
• індивідуального стилю пізнавальної діяльності.
Здійснюється у формі планової діагностики або діагностики за проханням учнів, адміністрації, педагогів і батьків і розглядається як важливий підготовчий етап індивідуального і групового консультування, психолого - педагогічного консиліуму, педради школи.
Психологічна корекція.
У цьому напрямку психологічною службою проводиться систематична цілеспрямована робота з дітьми, віднесеними до категорії дітей, які опинились у складних життєвих обставинах, відторгнутими, ізольованими, дітьми, що потребують підвищеної педагогічної уваги, учнями, які мають проблеми особистісного розвитку . Корекційна робота здійснюється у формі індивідуальних і групових занять з корекції і розвитку, а також у формі тематичних психологічних тренінгів, розроблених для дітей, що мають подібні поведінкові проблеми.
Консультативна робота включає в себе:
- консультації педагогічних працівників за результатами психодіагностики;
- проводяться консультації для учнів, вчителів, батьків за індивідуальним запитом;
- проводяться консультації за результатами адаптації учнів 1,5,10 кл. а також консультативні бесіди з учнями випускних класів;
- звернення з особистих питань.
Просвітницька робота:
Здійснюється в таких формах: лекції, тренінги, тематичні виставки психологічної літератури, бесіди, диспути, круглі столи.
Зв'язки з громадськістю:
- Відвідування сімей для визначення матеріально-побутових умов
- відвідування дітей соціально-незахищених категорій;
- співпраця з ПМПК.
Кiлькiсть переглядiв: 1093