Організація науково-методичної роботи з педагогічними працівниками школи у 2019-2020 н.р.
Відповідно до законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту» (зі змінами), Концепції «Нова Українська школа», Концепції «Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті», Концепції громадського виховання особистості в умовах розвитку української державності, підвищення якості освітнього процесу, нормативно-правових та інструктивно-методичних документів до початку 2019-2020 навчального року, з метою створення умов особистісного професійного розвитку кожного вчителя, стимулювання їх професійного інтересу і формування особистісного професійного запиту вчителя та враховуючи те, що районною науково-методичною темою є «Організація методичного супроводу освітнього процесу в умовах впровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».
1. Виходячи із результатів анкетування серед педагогів школи щодо вибору методичної проблеми визначити на 2019-2024 роки методичну тему школи «Удосконалення освітнього процесу завдяки розвитку професійної компетентності педагога».
2. З метою якісної реалізації даної проблеми затвердити наступну структуру внутрішкільної методичної роботи:
2.1. Предметні методичні комісії:
2.1.1. Вчителів суспільно-гуманітарного циклу, з керівником Ковальською С.І. та методичною проблемою «Розвиток компетентностей школярів на підставі диференційованого та індивідуального підходів до організації освітнього процесу.»
2.1.2. Вчителів природничо-математичного циклу з керівником Почапською С.П. та методичною темою «Впровадження Нових державних стандартів базової і повної загальної освіти, як основа формування компетентного випускника школи».
2.1.3. Вчителів початкових класів з керівником Томашевською О.С. та методичною темою «Розвиток розумових, пізнавальних, творчих здібностей молодих школярів в рамках реалізації «Нової української школи».
2.1.4. Класних керівників з керівником Байдалюк Н.Г. та методичною темою «Створення сприятливих умов психічного розвитку можливостей і здібностей учнів»
2.2. Психолого-педагогічний семінар з темою «Психолого-педагогічне забезпечення впровадження Концепції «Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті».
2.3. Творча група «Упровадження в освітній процес особистісно зорієнтованих технологій навчання та їх роль в реалізації Концепції «Нова українська школа ». Керівник – Заболотна Л.В.
2.4. Для організації методичної роботи у навчальному закладі утворити шкільну методичну раду у складі:
- Островерх В.Д. – голова ради, заступник директора з НВР;
- Ковальська С.І. – заступник голови ради, керівник методичної комісії вчителів суспільно-гуманітарного циклу;
- Байдалюк Н.Г. – секретар ради
- Почапська С.П. – член методичної ради;
- Томашевська О.С. – член методичної ради.
3. З метою реалізації методичної теми затвердити програму її реалізації та визначити педагогічну тему «Творчий учитель – творчий колектив – творчий учень»
4. Методичній раді школи, заступникам директора з НВР Островерх В.Д. та ВР – Байдалюк Н.Г.:
4.1. здійснювати роботу щодо ефективної підготовки педагогів до освітньої діяльності в умовах упровадження Концепції «Нова українська школа».
Протягом 2019/2020 навчального року
4.2. Організовувати методичну роботу з педагогічними працівниками на засадах диференційованого, особистісно-орієнтованого підходів із врахуванням принципів наступності, діагностики, практичної й адресної спрямованості, педагогічної майстерності та творчого потенціалу.
Протягом 2019/2020 навчального року
4.3. сприяти створенню цілісної системи підвищення рівня професійної майстерності через використання оновлених форм роботи з педагогами, зокрема використання дистанційної освіти.
Протягом 2019/2020 навчального року
4.4. Здійснювати організаційно-методичний супровід шкільних етапів військово-патріотичних, спортивно-масових та оздоровчих заходів.
Протягом 2019/2020 навчального року
4.5. Надавати консультативну допомогу педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти району щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 29 липня 2019 року №1038 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від16.06.2015року №641».
Протягом 2019/2020 навчального року
4.6. Забезпечити організаційно-методичний супровід конкурсу фахової майстерності «Учитель року 2020».
Жовтень 2019 року – лютий 2020 року
4.7. Здійснювати організаційно-методичний супровід викладання предметів в умовах впровадження Нових держаних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти.
Протягом 2019/2020 навчального року
4.8. Організувати роботу шкільної атестаційної комісії, надавати методичну допомогу та консультації з питань атестації педагогічних працівників.
Протягом 2019/2020 навчального року
4.9. Розробити план заходів щодо удосконалення системи роботи з обдарованою молоддю.
До 30.09.2019
4.10. Здійснювати моніторинг якості освіти у початковій, основній та старшій школах.
Протягом 2019/2020 навчального року
4.11. Забезпечити організаційно-методичний супровід участі педагогічних працівників у створенні власних програм, веб-сайтів, блогів.
Протягом 2019/2020 навчального року
4.12. вивчати, узагальнювати та поширювати ефективний педагогічний досвід вчителів закладу.
Протягом 2019/2020 навчального року
4.13. забезпечувати розвиток інформаційно-комунікаційних технологій та їх подальше використання в освітньому процесі.
Протягом 2019/2020 навчального року
5. Керівникам шкільних методичних комісій Ковальскій С.І., Байдалюк Н.Г., Томашевській О.С., Почапській С.П.:
5.1 Забезпечити умови для підвищення кваліфікації педагогів щодо роботи в умовах упровадження Концепції «Нова українська школа».
Протягом 2019/2020 навчального року
5.2. Здійснити планування роботи шкільних методичних комісій вчителів – предметників відповідно до методичної теми та педагогічної теми закладу освіти.
До 19.09.2019
5.3. Забезпечити неухильне дотримання чинних методичних рекомендацій щодо викладання навчальних предметів та ведення шкільної документації.
Протягом 2019/2020 навчального року
5.4. Забезпечити проведення самоаналізу щодо результатів здійснення освітнього процесу з метою планування оптимальних умов функціонування закладу.
До 30.12.2019 та до 30.05.2020 р.
5.5. Забезпечити взаємовідвідування уроків в рамках методичних комісій.
Протягом 2019/2020 навчального року
5.6. Організувати інформаційний і консалтинговий супровід викладання предметів відповідно до оновлених навчальних програм.
Протягом 2019/2020 навчального року
5.7. Забезпечити впровадження інноваційних методик з метою підвищення результативності освітнього процесу.
Протягом 2019/2020 навчального року
5.8. Забезпечити підготовку учнів до зовнішнього незалежного оцінювання на різних етапах уроку.
Протягом 2019/2020 навчального року
5.9. Сприяти створенню умов для активної пізнавальної та творчої діяльності школярів, активно залучати їх до різних видів інтелектуальних змагань.
Протягом 2019/2020 навчального року
5.10. Організувати індивідуальну роботу з інтелектуально обдарованими учнями.
Протягом 2019/2020 навчального року
5.11. Забезпечувати дитиноцентричний підхід у роботі класних керівників щодо виховного спрямування кожного уроку, переглянути і змінити неефективні форми виховного впливу.
Протягом 2019/2020 навчального року
5.12. Ррозширити практику проведення серед учнів тематичних заходів національно-патріотичного спрямування.
Протягом 2019/2020 навчального року